Reviews from Sushi Station Dordrecht

Recent reviews

5.0
M
Yesterday
Mirjam
Yesterday

Was weer heerlijk vers. Heerlijk genoten, bedankt weer.

Semmy
26 March 2023

Goeie sushi zoals gewoonlijk. Stelt tot nu to nooit teleur, altijd wel 8 of 9 minimaal

Billy
26 March 2023
Lisa
25 March 2023

Jullie hebben echt altijd heerlijke sushi 🥰

Niels
25 March 2023

Bestel regelmatig bij jullie omdat de kwaliteit super is. Daarin tegen is de bezorging echt dramatisch. Nooit aan tijden houden ongeacht wanneer je besteld, altijd na bellen.

Samantha
25 March 2023

Heerlijk eten, super vers en snelle vriendelijke bezorging

E
25 March 2023
Lizzy
24 March 2023
Henny
23 March 2023

17.40 zou mijn bestelling bezorgd worden. 17.38 krijg ik een mail dat ze onderweg zijn. 18.15 belde ik waar mijn bestelling bleef, reactie: ik geef mijn collega. En op dat moment wordt er aangebeld. Sushi was volgens mij niet vers en mijn toetje was gesmolten. Jammer dit

Sandra
23 March 2023

Netjes gezorgd en kwalitatief erg lekker, nog nooit een slechte levering gehad.

Manuela Baars-Rodriguez
20 March 2023

Het was weer erg lekker en vers. Minpunt was de Yakitori spiesjes. Ze waren een beetje lauw en het smaakte niet zo lekker.

Eric
20 March 2023

Ondanks dat ik geen gember erbij hoefde, zat dit er toch bij.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

S.C. van Mourik
19 March 2023

Heerlijke sushi! Klein kritiekpuntje: jammer dat er tóch soja, gember, wasabi en 5 paar stokjes meegeleverd werden. Top initiatief om verspilling tegen te gaan en dat als optie bij de bestelling aan te geven. Jammer dat het bij het inpakken 'gemist' was.

Bastan Molina
18 March 2023

Heerlijke sushi, waren per ongeluk 1 rol vergeten deze kwamen ze netjes brengen toen ik belde. Wat aan de dure kant maar de kwaliteit is er naar!

Bert
17 March 2023

Altijd super

Ida
17 March 2023

Sushi was prima en werd op tijd bezorgd. Maar ik heb wel het idee dat jullie aan krimpflatie doen. De sushi worden steeds kleiner.

mvr langkous
16 March 2023

het eten was goed en er zat genoeg kip in

Kim
15 March 2023

We hebben weer geweldig genoten van de zoals altijd heerlijk verse sushi; bezorging ook altijd op tijd! Ik raad sushi station bij iedereen aan!

Mel
14 March 2023
Jo
14 March 2023

Heerlijke sushi, snel bezorgd.

Sebas
13 March 2023

Bezorgtijd was bijna 3 kwartier eerder dan de verwachte bezorgtijd, aangegeven in de bevestigingsmail…

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mr X
12 March 2023
Corstiaan Geus
12 March 2023

Heerlijk gegeten en de bezorging was snel aan de deur

Marges
11 March 2023

Heb al vaak deze familie deluxe box besteld en dat was altijd erg goed, echter vandaag had ik het idee dat de box van gisteren was overgebleven en vandaag bij mij afgeleverd is!!! Jammer dit want de box is niet de voordeligste en dan mag je toch top kwaliteit verwachten.

Barry van Waardhuizen
7 March 2023

Altijd vers en het is mij hier nog nooit tegengevallen!

Kim
7 March 2023

Helemaal super altijd! Bezorgers zijn ontzettend vriendelijk, en het eten is altijd goed en meer dan genoeg (prijs-kwantiteit is echt top!).

M
6 March 2023

Altijd zeer goed!

R Roubos
6 March 2023

Het was weer heerlijk. Alleen staan sommige sushi’s niet meer op de kaart ? En andere foto’s bij sushi’s, verandering is niet altijd verbetering. Gelukkig was de sushi heerlijk.

Mike
5 March 2023

Smaakte wederom perfect. Voor het eerst laten bezorgen. Werd uiteindelijk 18.45 ipv 18.15u, maar zondag is ongetwijfeld een drukke dag, dus no problem.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Eva
5 March 2023
Dirk Vroon
5 March 2023

Eten voor de rest weer prima, wat ik wel vreemd vind is dat er gevraagd wordt in het kader van de verspilling wat je niet hoeft te hebben, bv wasabi en dat er dan vervolgens toch alles wordt meegegeven.

Robert
5 March 2023

We snappen dat door drukte eea wat langer kan duren (eerdere ervaringen bij sushipoint) alleen we hadden om die reden al om half 3 ‘s middags besteld en 19h opgegeven om te bezorgen. Zelfs zo lang van tevoren bestellen heeft niet geholpen. We kregen onze sushi pas om 20h bezorgd. Als je zo ruim van te voren besteld, kan de reden van drukte niet kloppen. Dan heb je eea niet goed georganiseerd.

Peter van Loon
5 March 2023

Bezorgtijd gevraagd 19.00 uur, bezorgtijd door u aangegeven 19.30 uur, daadwerkelijke bezorging 20.10 uur.

Chris
3 March 2023

Goed eten

Suzan
2 March 2023

Goede kwaliteit sushi en snel bezorgd!

Sushi master
28 February 2023
Kim
28 February 2023

Heerlijk!

A van Herwijnen
26 February 2023

Het was heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Patrick Mans
26 February 2023

De bezorging was meer dan een uur te laat ten opzichte van de voorkeurstijd, dit gebeurt vaker en moet m.i. worden verbeterd.

Rob
26 February 2023

Heerlijke Sushi, altijd top geholpen door dezelde dame achter de balie . Kan menig een voorbeeld aan nemen ...💪

Joyce
25 February 2023

Prima sushi, snelle levering

Cas
25 February 2023
Rob
25 February 2023

vriendelijke service. Erg lekkere sushi.

Roxanne
25 February 2023

Smiddags m’n bestelling doorgegeven en als bezorgtijd 19 uur aangegeven. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat de verwachten bezorgtijd 19:30 was. Uiteindelijk werd de sushi pas rond 20 uur bezorgd. Maar de sushi was heerlijk, dus dat was het wachten zeker waard!

Treure
24 February 2023

1,5 uur wachttijd voor ‘snelst mogelijke bezorging’ en dan nog een half uur te laat

Kirsten
23 February 2023

De sushibowl smaakte prima, maar was helemaal door elkaar gehusseld tijdens bezorging. Dat was jammer

Ariene
20 February 2023

Zoals altijd prima kwaliteit

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Bert
20 February 2023
Nelly
19 February 2023
Rian
19 February 2023
De Bruijn
17 February 2023

Niets op te merken. Heerlijk gegeten

Lies
17 February 2023

Sushi was weer heerlijj

Marloes
15 February 2023

Eerste keer besteld en wauw wat heerlijk! Beste sushi!

Monique
14 February 2023

Om half 5 in de middag besteld, om kwart voor 8 in de avond bezorgd. Ik heb alle begrip voor drukte maar dit is wel heel traag... De halve sushi bowl lag door de papieren tas heen. Er zat teveel paprika in de sushi bowl dat veel te erg overheerste qua smaak en weinig zalm. Ik heb wel eens betere sushi gehad en zal hier niet snel nog eens bestellen!

Antoinette Würslin
14 February 2023

Top maal zoals altijd. Goed verzorgd, veel, lekker. Beste keuze weer en teveel besteld omdat alles zo lekker is

Leonie
14 February 2023
Annelies
13 February 2023

Sushi was prima, netjes bezorgd Één klein dingetje: had aangegeven geen stokjes en geen wasabi maar beide toch gekregen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Diana
12 February 2023
Karin Bouter
12 February 2023

Prima, goed eten binnen half uur besteld

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

I.c.F Manssen
12 February 2023

Helaas waren de edame niet helemaal gaar en hard Sushi loverbox top

Ronald
12 February 2023

De beste in Dordt, altijd vers en stipt op tijd!

Eef
11 February 2023

Het werd veel te laat bezorgd en warme gerechtjes waren lauw (geworrden).

Peter
11 February 2023

Was weer super vers en keurig op tijd geleverd . Echt een aanrader

Muriël
10 February 2023
M.F.B. Zitter
8 February 2023

Gewoon lekker! Net iets eerder dan de geplande tijd geleverd, toch jammer dat het 45min. duurt. Meer milieubewuste bezorgmethode zou ook mooi zijn.

Egbert Barends
6 February 2023

Heerlijke sushi die op tijd werd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marja
5 February 2023

Snelle bezorging, niet al te duur en lekkere sushi. Eén van de betere.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esmee
5 February 2023

Het was weer heerlijk en netjes op tijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nardo
5 February 2023
Lisa
5 February 2023
Rook
5 February 2023

Super goede sushi, leuk personeel. Toppie

Dhini
5 February 2023

Lekker

D
5 February 2023

Super service en hele goeie sushi!

Anoniem
3 February 2023
Shogun
2 February 2023
M. van de Nadort
2 February 2023

Het was lekker en op tijd. Top

Karin
30 January 2023
Valerie
30 January 2023
L.Fijnekam
30 January 2023

Hele vriendelijke bezorger. Sushi was prima. Bij de schotel die wij besteld hebben zijn alle afmetingen hetzelfde, volgende keer kies ik voor meer variatie in formaten. Maar dat is een persoonlijke smaak.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erik
30 January 2023

Wij hebben heerlijk gegeten. De bezorging was keurig op tijd. Er werd zelfs nog iets nabezorgd, omdat er een foutje gemaakt zou zijn. Hebben wij overigens niet kunnen ontdekken. :-)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cornee Ammerlaan
29 January 2023

Erg lekkere sushi, wat ook erg fijn is dat Sushi Station is 1 van de weinige waar je keus hebt voor verschillende schotels .

S
29 January 2023

Bijna een uur te laat… en geen passende oplossing aangeboden

André
29 January 2023
R
29 January 2023

Bestellen hier zeer regelmatig.... ben over het algemeen zeer tevreden! Echter heeft het deze keer een ruim een uur langer geduurd dan gevraagd. Dit was erg vervelend i.v.m. de kinderen (eten ook mee). Erg jammer, zeker omdat je bewust smiddags iets na 13u voor bijna 90euro hebt besteld...

hanny
27 January 2023
Jet Verhelst
25 January 2023
Barry van Waardhuizen
25 January 2023

Altijd vers en altijd tevreden. Beste afhaal en bezorg sushi voor Dordt en omstreken.

Samira
20 January 2023

Altijd vriendelijk behulpzaam en zeker lekkere verse sushi

Suzanne
20 January 2023

Heerlijke bowls en prima bezorging.

Vivian De Rijke
18 January 2023

Erg lekkere Sushi en op tijd bezorgd

Rob Nieman
18 January 2023

De beste sushi van Dordrecht!

Roxie
16 January 2023

Eerste keer besteld was heerlijk! Zeker niet de laatste keer dat ik hier besteld heb.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wil v Gorkum
16 January 2023
Van den Hurk
15 January 2023

Heerlijk eten, en snelle vriendelijke bezorger.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Xoxo
15 January 2023

Prima eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Peter
15 January 2023

Heerlijk Verse sushi bezorging was zelfs aan de vroege kant Werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

Mariëlle
14 January 2023
Jolanda
11 January 2023

zoals altijd heel goed!

Corstiaan Geus
9 January 2023

Wat een heerlijke Sushi voor de zondagavond

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Klaudia
9 January 2023

Lekker en Vers Sushi, echte aanrader

Amber
8 January 2023

Ik had om 18:00 een bestelling geplaatst en gekozen voor bezorging om 19:15. Helaas tot 20:00 moeten wachten tot dat de bezorger kwam. Eten daarin tegen was oke.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nelly
8 January 2023
Theo
8 January 2023

Geweldige kwaliteits sushi.. vriendelijk personeel. En normale prijzen.

Bert
7 January 2023

Alles top.

Jetty
7 January 2023

Prima service en kwaliteit

Jetty
7 January 2023
Jan Kwakernaak
7 January 2023

zeer goed en op tijd,heerlijk gegeten.

William
5 January 2023

Ik vind het echt heel knap dat jullie er drie kwartier over doen om van jullie winkel naar mijn huis te komen.

Tara
3 January 2023

Echt heerlijke sushi!

Rob
3 January 2023

Niets aan toe te voegen , heerlijk gegeten 💪😁 zoals altijd

Alexandra
2 January 2023

Weer zeer goed verzorgd!

Yuri Monster
2 January 2023

Bijna 2 uur moeten wachten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

louwerens
1 January 2022

Perfecte bestelling en afhalen. Sushi klaar op afgesproken tijdstip. Warme gedeelte klaar gemaakt bij afhalen. Allemaal lekker.

Mohamed
31 December 2022
Matías Aravena
31 December 2022

Goede sushi vriendelijke sushi

Eelko Van Toledo
30 December 2022

1700 - bestelling werd 17.45 uur.

Alexandra van Everdingen
27 December 2022

Wat we nog nooit eerder hebben meegemaakt en wat altijd kan gebeuren…. Een haar in de sushi lover box. Toch wat minder prettig eerlijk gezegd.

Corine Jansen
26 December 2022

Vriendelijke dame bij afhalen en de sushi is altijd heerlijk!

Bakema
26 December 2022

Gemakkelijk te bestellen, komt overeen met foto's op website.

Tiny Prinsen
26 December 2022

Top beetje meer soja zou fijn zijn

Jan D. den Hollander
26 December 2022

Heerlijke Sushi, vers gemaakt, geweldige kwaliteit!

Esteban
26 December 2022

Met stip, de beste sushi van Dordrecht!

R de Visser
25 December 2022

Sushi was perfect, precies de goede temperatuur en netjes op tijd geleverd. Helemaal tevreden.

Kooijman
24 December 2022

Bestellen gaat gemakkelijk en de bezorging was keurig op tijd. De sushi smaakte prima.

Arie
24 December 2022
Mandy
24 December 2022

Zelfs op kerstavond met topdrukte, wederom HEERLIJK! Wij hebben (zoals gewoonlijk) weer genoten van jullie heerlijke sushi!

Peter
23 December 2022
db
23 December 2022

super lekker

Lale
23 December 2022

Na 1.5 uur bezorgd. Heb 3 keer moeten bellen om te vragen waar her blijft.

Edgar Dekker
23 December 2022

Om 18.30u een bestelling geplaatst. Kregen daarop een mail dat de bezorging om 19.50u verwacht werd. Om 19.56u een mail dat de bezorger onderweg was. Uiteindelijk ontvingen we de bezorging om 20.50u… tussentijds ook een keer gebeld om te vragen naar de status. Helaas waren de warme gerechten inmiddels koud. De rest was zoals vaker wél weer top. Wij zijn best geduldig en begripvol, maar dit was voor ons niet acceptabel.

Hans Eijsackers
22 December 2022

Genoten van de Sushi’s. Website niet overzichtelijk voor het plaatsen van een bestelling (via de iPad)

Reniers
22 December 2022

Netjes , lekker en op tijd klaar . Top!

Smits
22 December 2022

Wat een toppers!! Werd netjes gebeld over de bezorgtijd en kreeg van de bezorger zelf een excuus super netjes. En de sushi was weer super lekker!!!

Antoinette Würslin
22 December 2022

Wederom zalig gegeten!! Goede kwaliteit en heel goed. Even verwarrend dat de site er anders uitziet en de bestellingen iets anders zijn, dus teveel besteld. Maar zeker geen straf!!

T van den Berg
18 December 2022

Snel bezorgd, goed gecommuniceerd via de mail over status bestelling. Sushi was lekker, zoals altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van der Werff
18 December 2022

Was weer heerlijk zoals gewend van sushi station!

Alexander
18 December 2022

Kwaliteit zoals altijd. De warme gerechten waren nog goed warm bij aankomst. Ook goed dat de warme en koude gerechten apart van elkaar verpakt worden. Vlotte en vriendelijke bezorging. Enige reden om deze keer geen 5 sterren te geven voor de kwaliteit is dat de bestelling niet compleet was; van de bestelde 2x 2 stuks avocado nigiri hebben wij maar 1x 2 stuks ontvangen.

Fija Romijn
17 December 2022

De bezorging was ruim 45 minuten te laat.

Audrey Boon
16 December 2022

Heerlijk gegeten

L vd Pijl
15 December 2022

Duurde zoooo lang

Fatma Cetinkaya
15 December 2022

Het was weer verrukkelijk

Rob
15 December 2022

Heerlijk vers en smaakvol.

Isabel
14 December 2022

Was heerlijk de crispy box!

Alexandra van Everdingen
11 December 2022

Was weer top! In alle opzichten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

NG
11 December 2022
Helen
10 December 2022
Ronald
10 December 2022

Heerlijk gegeten , snel gemaakt en super vers was echt heel veel

Marco Martens
10 December 2022

Was weer heerlijk. Tot de volgende keer.

Sue
10 December 2022

Het eten was heerlijk en snel bezorgd zelfs tijdens een drukke wk dag

Marit
9 December 2022

Sushi mag iets strakker gerold worden. Verder was het top!

Cees Verschoor
5 December 2022

Niet wat ik van jullie gewend ben. Kom er al jaren maar de laatste 2 maanden gaat de kwaliteit best achteruit. De rijst was echt veel te zout, de sushi was taai, gember lag er al dagen, en kreeg komkommer i.p.v. zeewier mee (toch een dure vergissing van 4,50) En dit terwijl ik altijd heb geroepen dat ik bij jullie altijd 1 van de lekkerste afhaal sushi haalde. Hoop dat het snel weer beter is.

Theo
4 December 2022

Mega heerlijke en verse Sushi's opgehaald...de lekkerste Sushi's uit de omgeving... om de 2 weken halen we Sushi's..

Marjon Wierks
4 December 2022

Prima!

Wim
4 December 2022

Heerlijk en op tijd ondanks zaterdag avond met 1 uur lekker kunnen smullen

Ven
3 December 2022

Super snel op zaterdagavond

Robert
3 December 2022
Marit
2 December 2022

Als vaste klant viel deze keer toch wel tegen. Gyoza was koud, en de poke bowl was open gegaan tijdens de bezorging waardoor de helft eruit gevallen was.

Petra Brouwer
2 December 2022

Helaas geen 5 sterren deze keer, want de loempia’s waren vervangen door gyoza’s . En ze hadden mayosaus op een sushi gedaan terwijl ik had gevraagd zonder ivm allergie. Maar de rest was wel lekker.

Sandra de Jong
30 November 2022

Onzettend lekker, vers en supersnelle en goede bezorging ! Gaan hier zeker vaker bestellen !!!

Sandra de Jong
30 November 2022

Onzettend lekker, vers en supersnelle en goede bezorging !

Eva
27 November 2022
Bert
27 November 2022

Super lekkere sushi.

Anoniem
27 November 2022

Niet lekker

Deb
26 November 2022

Heerlijk gegeten. Wat warm moest zijn was warm en wat koud moest zijn koud. Zelfs iets eerder dan aangegeven stond. Tevreden!

George
25 November 2022

Het is snel en op tijd bezorgd.alles was erg vers en zag er mooi uit . Heeerlijk

Joop
25 November 2022

Heerlijk vers en perfecte kwaliteit. Snel en op tijd bezorgd. Zag er zo mooi uit

Fatma
24 November 2022

Het was weer verrukkelijk… bezorger was snel en heel vriendelijk… jullie zijn TOP!!

Debby
22 November 2022

Op dinsdag besteld om 18.15 richttijd bezorging 19.29 bezorgd om 19.37 vond ik wel erg lang duren.

Fatma Cetinkaya
21 November 2022

Met een woord TOP!!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Stephanie
21 November 2022

Op tijd en heeeeerlijk gegeten! Kwaliteit is echt heel erg verbeterd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

heidi westerbeek
20 November 2022

geen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

André
20 November 2022
Maya Postma
20 November 2022

We hadden niet de hele bestelling, er miste iets. Na een telefoontje werd er gevraagd wat we wilden, de volgende keer of nu, wij kozen voor nu. Levering is bezorgd met excuses en nog wat lekkers extra . Bedankt het was weer heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sietske van Dalen
20 November 2022

Heerlijke sushi, snel bezorgd en zeer goede kwaliteit!

Iris
18 November 2022

Lekker, goeie kwaliteit

Marjan
13 November 2022

Snelle levering, verse producten, smaakvol

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wouter
13 November 2022

Netjes op afgesproken tijd geleverd. Sushi was erg vers, Ebi fry was iets minder krokant dan gewend. Maar wederom een heerlijk diner!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

R.kleinendorst
12 November 2022
Tinus Plotseling
8 November 2022
Pleun Boer
7 November 2022

Bestelling precies op tijd klaar. Prima Sushi.

Tamara
7 November 2022

Sushi was anders als normaal, kleffe rijst en zompige garnalen. Er was helaas niets crunchy aan gister. Meer weggegooid dan opgegeten gister.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ab & tal
7 November 2022

Het was weer heerlijk + respect voor de bezorger .

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pedro
6 November 2022

Heerlijke sushi, vers en snel bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Arie Molendijk
6 November 2022

Oeps. Het belangrijkste van de bestelling vergeten. Maar de hele vriendelijke bezorger bestelling pleegde een telefoontje en racete terug om het alsnog op te halen. 4 sterren deze keer dus ;-) want de sushi was weer helemaal goed

Sharon
5 November 2022

Heerlijke Sushi

Rami
4 November 2022

Best sushi in town! Zalig!

Lyzanne Kroes
3 November 2022

Altijd super kwaliteit sushi

Alexandra
31 October 2022

Gewoon de beste

Leonard van de water
31 October 2022

Gisteren sushi besteld en tijdens transport was de suhsi geplet waardoor de sushi niet meer stokjes was te eten. Verder top!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mario
30 October 2022

Ik denk dat de bezorger iets te overenthousiast was. De papieren zak was flink verfrommeld bij aankomst en de sesamdressing zat onderin maar niet meer in het bakje. Verder aardige knul maar de gegeven fooi was achteraf niet helemaal op zijn plaats.

Cj
29 October 2022
scheffer
28 October 2022

goede verse sushi, alleen even wasabi, gember en soja vergeten in tasjes te doen?

Stella
27 October 2022
Karin
27 October 2022
Michel Scheepbouwer
27 October 2022

Absoluut super klantvriendelijk ontvangst, eten is echt keurig verzorgd en netjes ingepakt, zelfs als je met je handen vol de winkel uit loopt voelt het nog stabiel. Wij hebben bij veel verschillende zaken sushi gegeten/afgehaald maar deze staat voor ons al geruime tijd bovenaan. We zijn 1x tegen een klein dingetje aangelopen maar dat werd zonder enig probleem gelijk keurig opgelost. Hulde en ga zo door!!

Rungnapha
27 October 2022

Ik had vandaag yakitori besteld maar ik heb nog nooit zo gezien ,vlees was veel te weinig en ook zo duur .ik besteld bij andere plek was nooit zo

Stefan
26 October 2022

prima sushi, netjes voorzien van alle benodigdheden!

Willem Stellingwerff
24 October 2022

Goede service goed eten.

Carlos Wagenaar
24 October 2022

Crispy roll, mocht wel iets meer smaak!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

A.D.
23 October 2022

Er stond dat de bestelling ongeveer na een uurtje bezorgd zou worden. Echter was het er al binnen 20 minuten? Wauw! Ik ben erg verrast en het smaakte zoals altijd weer heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeanet
23 October 2022

De sushi was wat snaakloos en klef. Garnaal was niet zo krokant als anders.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ronald Stam
23 October 2022

Sneller bezorgd dan we doorgekregen hadden. Sommige producten waren echter niet vers berijdt en tamelijk smakeloos. Jammer.

Alexandra van Everdingen
23 October 2022

Zoals gewoonlijk top!!

Jasper
17 October 2022

Altijd heerlijk en altijd ruim op tijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Brenda
16 October 2022

Heerlijke verse sushi! Mooi op tijd bezorgd. Goed gegeten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Do
16 October 2022

Bezorging duurde deze keer echt te lang. Aangeven 19.00, later een mail met 19.30 als bezorgtijd en uiteindelijk 19.50 bezorgd. Jammer! Want nu waren er ook gerechtjes niet meer warm. Zonde!

Sedat Bilgic
16 October 2022

Alles perfect zoals altijd

Arno
15 October 2022

Komkommer wordt iets te fijngesneden. Het leek nu wel of er vooral komkommerschil in zat. Graag iets grover snijden met niet alleen schil. Verder alles prima!

Gelankie
15 October 2022
Vrijenhoek
15 October 2022

Ik bestel altijd bij Sushi Station, altijd tevreden maar deze keer minder. Kleinere sushi qua maat, dus de schaal had nog volop ruimte rondom, en minder vers, taaie tonijn. Dus duidelijk een mindere ervaring

Fatma Cetinkaya Cifci
14 October 2022

Bestelling was heel snel en de Sushis waren verrukkelijk lekker

Ine
12 October 2022

Heerlijk eten en altijd een supersnelle bezorging!

Rob
11 October 2022
W. de Leeuw
9 October 2022
Richard
9 October 2022

Aanrader! Mooi op tijd met bezorgen en de kwaliteit is uitstekend :-)

Kubbinga
8 October 2022

It was great again!! Thanks 💪💪

Kayleigh
6 October 2022

Sushi was lekker, alleen de yakitori was een beetje slijmerig. En ook niet goed warm jammer genoeg. Bezorging was wel super snel!

R
3 October 2022
Alexandra van Everdingen
2 October 2022
Treure
1 October 2022

Helaas alle toppings ‘vergeten’. Dus de gefrituurde uitjes, de truffel en de mayonaise. Dan is het toch maar een kale boel.

Loes
1 October 2022
Lindsey
1 October 2022

Ik heb rond 16:00 besteld zodat jullie ruim de tijd hebben om mijn bestelling op mijn gekozen tijdstip van 18:15 te bezorgen. Vervolgens krijg ik na mijn online bestelling direct een mail dat het 18:45 wordt bezorgd. Als bepaalde tijdsloten niet meer beschikbaar zijn, zorg dan dat je deze niet meer kan kiezen. Dan weten mensen van tevoren waar ze aan toe zijn, ivm andere afspraken. Wij hebben nu niet kunnen genieten van onze sushi omdat we op tijd naar de bioscoop moesten...

Wim
30 September 2022

Perfect op tijd en super lekker!

Herman
28 September 2022

Sushi Station doet mij altijd weer versteld staan. De sushi is goddelijk - dat als eerste - maar verder weet het personeel me steeds weer te verrassen met hun vriendeijkheid, klantgerichtheid, echt top! Een bestelling voor 40 personen werd ook weer vlekkeloos geleverd. In 1 woord geweldig!

Marieke
27 September 2022

Prima op tijd geleverd en heerlijke sushi!

C J O
25 September 2022

Heerlijk, aanrader is de sushi lovers.

BvG
25 September 2022
Jara
25 September 2022

Geinige bezorger, vriendelijke gast. Sushi was erg lekker, maar we hadden ook een snackbox en die was niet zo.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Martens
25 September 2022

De grote doos was duidelijk geplet tijdens het vervoer, de zachte topping zat aan het deksel geplakt. Ook waren sommige stukken niet goed te pakken en vielen uit elkaar. Maar de smaak daar in tegen was weer uitstekend, en daar gaat het natuurlijk om. We bestellen een volgende keer gewoon weer.

Gregory Stuurman
25 September 2022
Peggy
24 September 2022
Alexandra van Everdingen
23 September 2022
Amanda Frey
22 September 2022
Rungnapha
22 September 2022
Bert van der Leer
21 September 2022

Altijd op tijd. En super lekker.

Alexandra
21 September 2022

Zoals altijd weer heerlijk vers en een feestje

Lisa
19 September 2022

Top sushi voor een goede prijs. Zeker een aanrader!

Mannee
18 September 2022

De kipstukken en kipsushi waren allebei niet gaat, compleet roze nog zelfs. Dus het viel allemaal erg tegen.

Suzanne
18 September 2022
Sedat Bilgic
18 September 2022
Marjon Wierks
17 September 2022

Planning van bezorging is slecht. Ik bestel voor 19:30 uur, de mail meldt dat het 20.00 uur wordt, vervolgens wordt het om 19:05 bezorgd. Dit is niet netjes.

M.E
17 September 2022

Heerlijk vers

Kimberly Krol
17 September 2022

Bestelling was op tijd klaar en praktisch ingepakt. En natuurlijk was het erg lekker!

Bob
16 September 2022

Goede kwaliteit, vers en heerlijk!! Snel bezorgd

Krista
16 September 2022

Altijd heerlijke verse sushi! Vriendelijke bezorger. Mijn favoriet

Dominique
15 September 2022

Super snel bezorgd en super smaakvol.

Sven
12 September 2022

Kip was wederom matig en dus weer erg slijmerig. Zalm was oke maar volgens mij niet erg vers.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Leontine
10 September 2022

Het was weer heerlijk!

Pieter
10 September 2022
Cj
10 September 2022

Heerlijke sushi, de rijst viel wat uit elkaar maar goeie smaak!

Eva Dumoulin
4 September 2022

Voor het eerst besteld. Echt heerlijk gegeten. Snelle service en bezorging. Kwaliteit was uitstekende.

Palit
3 September 2022

Smaakloos, jammer

René
2 September 2022
Lizzy
31 August 2022
Marica Czenki
29 August 2022

De kwaliteit is super! Vers en lekker knapperige sushi. Ziet er ook heel mooi uit. De bezorging was heel snel. Vriendelijke bezorger.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

David
29 August 2022

Erg lekker en ook mooi verpakt. Het wil ook wat. Complimenten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rene
29 August 2022

Heerlijk en super vers. Echt een aanrader

Rodriguez Isabel
28 August 2022

Heerlijk vers en snel geleverd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Mario
28 August 2022

zoals elke keer weer heerlijke pokerbowl gegeten, ook mijn huisgenoot vond zijn kip-pokebowl erg lekker. toppie!

An
28 August 2022

Alles was goed

Yvonne
28 August 2022

De garnalen waren droog en bij de dumpling waren de randen beetje taai. Bij 1 soort sushi was de rest hard en droog. De rest was heerlijk.

H
28 August 2022

Was echt super lekker

Tamara
27 August 2022

Altijd vriendelijke bezorging 👍🏻

Noelle
27 August 2022
Cobie Roest
23 August 2022

Het was weer heerlijk

Lizzy
22 August 2022

Sommige sushi viel helemaal uit elkaar….

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dirk
21 August 2022
Lee
21 August 2022

Prima sushi, vers gemaakt. Iets meer variatie in de vegetarische keuze zou welkom zijn.

Marianne van der Klooster
19 August 2022

Wij waren niet zo tevreden als de vorige keren. De boontjes waren zoutloos en de sushi zat opgepropt in een (te kleine) doos, waardoor alles aan elkaar geplakt zat. Heel jammer, wij zijn dit niet gewend van jullie.

De Jonge
19 August 2022
Eric
19 August 2022
Wendy
18 August 2022

Al het eten was echt mega lekker en goed verpakt, zeker een aanrader. 1 tip een klein bakje of iets erbij voor de sojasaus in te doen om daar de sushi in te dopen zodat het niet over heel je bord gaat

Iris
17 August 2022
De Jong
16 August 2022

Wij zaten in de tuin en hoorde de bel niet, belde ons netjes op.

Noort
14 August 2022

Eigenlijk altijd tevreden, maar vandaag viel het helaas tegen. In de crunchy box was de kip echt niet lekker (was het wel kip vroeg ik me af) en 2 garnalen sushi zat alleen een staart in. Dus die konden uitgespuugd worden. Erg jammer, want ik ben eigenlijk altijd tevreden!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hartman
14 August 2022
Bert van der Leer
14 August 2022
Brenda
14 August 2022

Voor de eerste keer hier besteld. Wij zijn zeer verrast. Sushi was heerlijk.

Robert
13 August 2022

Netjes en vers. Vooral erg lekker. Bezorging is keurig volgens afspraak. Top dus.

B de Waard
13 August 2022

Prima op de afgesproken tijd gebracht . Sushi was lekker , en goed verzorgd.

db
12 August 2022

top

Leen
12 August 2022

De sushi was qua smaak wel oké maar heel slecht gerold. Vielen allemaal in de bak al uit elkaar. De tempura garnalen zijn geen tempura garnalen, en de smaak was weinig en veel taaiheid. Daarnaast, en dit vond ik nog het ergste, de stokjes die erbij zaten waren allemaal groen en beschimmeld. Dit vond ik echt heel smerig en is je eetlust gelijk weg. Sushi eet je met stokjes, bij ons zijn dit voelen geworden.

Bakker
11 August 2022

Wat een snelle bezorging, de warme gerechten hadden de goede temperatuur. De bezorger was enthousiast en aardig

Tamara
11 August 2022

Sushi lekker zoals altijd! Helaas zat er op de eet stokjes 'schimmel' . Kan misschien door het weer komen of koeling? Maar misschien na mijn tip wel even de stokjes na kijken of er nog meer zo zijn...

Vinnie
11 August 2022

Lekker als altijd