Beoordelingen van Sushi Station Dordrecht

Recente recensies

5.0
Mario
gisteren

wederom erg lekkere pokebowl, wat ik wel storend vind om te moeten betalen voor het betalen, het is weliswaar 25 ct, maar er is geen optie om anders te betalen bijv. contant?

Anoniem
gisteren

Altijd heerlijke sushi, alles goed vers en lekker! Bezorger is altijd netjes op tijd en bij afhalen wordt je vriendelijk geholpen en staat het eten op tijd klaar! I love sushi station

Robert
gisteren

Weer heerlijk gegeten

Miranda
30 november 2021

Genieten!

N
29 november 2021

Zoals altijd alles vers en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emile
29 november 2021

Elke keer weer super lekker en vers! De kwaliteit en smaak blijft onverminderd goed al die jaren. Ik bestel met plezier bij jullie :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ray
27 november 2021

Complimenten! De sushi was heerlijk!

Sharon
27 november 2021

Sushi is lekker maar was voorheen beter heb ik het idee. Jammer is alleen dat de avocado topping aan de bak blijft plakken en alles onder de Mayo zat. Smaak wel goed!

Herman Dommers
27 november 2021

Kwaliteit was super en ook op de bestelde tijd klaar, echt top dus.

Esmeralda
23 november 2021

👍

Karin
22 november 2021

De vorige keer heb ik hier ook iets neergezet en er is gewoon niet gereageerd. Toen hadden we 3 uur moeten wachten op het eten. Nu dacht ik, ik bestel van tevoren. Ik heb jonge kinderen die op tijd naar bed moeten. Dus had ik om 12 uur 'smiddags besteld voor leveren 6 uur. Dan krijg ik dus een bevestiging dat het al weer om 5 voor half 7 geleverd wordt. Uiteindelijk komt het pas om 10 voor 7 aan. Dit is toch geen service???

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. P. M. Goud
21 november 2021

Product goed. Bezorging later dan gevraagd. Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alberts
21 november 2021

Altijd vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elsbeth
21 november 2021

De bezorger was gevallen waardoor de box door elkaar was gegaan. Collega kwam nieuwe brengen met een extratje erbij voor het wachten. Zeer goede service, bedankt daarvoor. En hoop dat alles goed is met de bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mario
21 november 2021

Wederom heerlijke pokébowl (met tonijn), alles vers en mooi opgemaakt. bedankt! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam Bos
20 november 2021
Carla
20 november 2021

Het was weer super vers en super lekker, en snel bezorgd door een super vrolijke bezorger. Tot de volgende keer

André
19 november 2021
Wim
18 november 2021

Wederom heerlijke Sushi gegeten van Sushi Station!

Nia
18 november 2021

Altijd goed en op tijd!

Anne
18 november 2021
Michel
15 november 2021

Snel, heeeel lekker en vriendelijk personeel. Verpakking is ook schoon, netjes en verzorgd. Altijd flesjes soja en kuipje wasabi en gember en nieuwe houten stokjes erbij. Absoluut een aanrader. Ons vaste afhaaladres

Arie
14 november 2021

We bestellen altijd onze sushi bij sushistation en zijn er altijd enthousiast over. Maar vanavond was het niet best. Sushi leek wel uit de diepvries te komen en was hier en daar smakeloos. Een tweetal aparte bestelde sushi leken wel even bijelkaar in het bakje gepleurd. En de bijbestelde edamame waren niet gaar en koud/lauw. Erg jammer en daar betaal je toch gauw 50 euro voor. Hopelijk weer de volgende keer betere kwaliteit. 2 Sterren omdat we weten dat het beter kan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis
14 november 2021

Simpelweg de beste sushi van Dordrecht en omstreken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klerk
14 november 2021

Altijd heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Es
14 november 2021
Van Zanten
14 november 2021

1,5 uur vooraf besteld en nog ruim een half uur te laat geleverd. De kwaliteit maakt het gelukkig wat goed

Lisa
13 november 2021

Echt super goeie sushi

Madelon
13 november 2021

De sushi is prima, al heeft het veel te veel komkommer, maar de tijd van bezorging die jullie aan geven van te voren, en de tijd waarop het bezorgd wordt komen niet overeen, de ene keer te vroeg de qndere keer te laat, gisteren zelfs 25 min te laat, dat is jammer

Chantal
13 november 2021

Topkwaliteit met topservice op topsnelheid geleverd

Bert
12 november 2021

Altijd op tijd En lekker.

Sushi lover 078
10 november 2021
Mario
10 november 2021

Wederom erg lekkere pokerbowl met Tonijn

Koen
10 november 2021
Voorneveld
8 november 2021

Zoals iedere week was het weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laurens
8 november 2021

Snel geleverd en super goed van smaak. Zeker voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Buter
7 november 2021

Bijzonder goed gegeten. De rijst is werkelijk top!! Zacht romig en goed van smaak.

Gio
7 november 2021

Zoals altijd is het eten in topstaat, en uiteraard ook gebracht door een vriendelijke bezorger. 👍

dhini
6 november 2021

Snel bezorgen en lekker

Cora
5 november 2021

Prima bezorging en heerlijke sushi

Luyten
4 november 2021

Heerlijk gegeten, kreeg wel gelijk een melding dat het later werd bezorgt en ze waren op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar

Nolda
3 november 2021

De sushi smaakte heerlijk. Super vriendelijke bezorger👍

Lies
3 november 2021

Het was weer heerlijk !!

Voorneveld
1 november 2021

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly
31 oktober 2021

Altijd goed! Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roxanne
31 oktober 2021

Heerlijk gegeten en het werd op de aangegeven tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van de Laar
31 oktober 2021

Sushi was heerlijk maar nu voor de tweede keer wordt de levering later dan bij de bestelling. Ik bestel om 11.30 voor levering 17.45 en krijg 40 minuten later al door dat het 30 minuten later wordt. Vorige keer gebeurde hetzelfde. Niet prettig.

Valerie
31 oktober 2021

Het was weer heerlijk

J.
31 oktober 2021

Heerlijke sushi, volgende keer weer

Pluijmert
31 oktober 2021
Emma
30 oktober 2021

Weer heel snel bezorgd. Heerlijk gegeten. Super vers

Mario
30 oktober 2021

Wat een heerlijke pokerbowl, goed gevuld en mooi gesneden (o.a. avocado). De sushi was ook weer heerlijk, bezorging prima, wel half uurtje te vroeg, maar gelukkig was ik al thuis. kortom Top!!

Robin
28 oktober 2021

Heerlijke sushi, en super op tijd....altijd lekker hier

Linda
28 oktober 2021

Als altijd heeeerlijk! Sushi lover box voor ieder wat wils met kleine loempia’s besteld Ook de bezorging was vandaag op tijd Al met al niets te klagen behalve dan dat we niet meer kunnen bewegen 😂

Kim
28 oktober 2021

Het was weer heerlijk! Nog nooit een tegenvaller gehad

Suzanne
27 oktober 2021
Catharina
25 oktober 2021

Beste Sushi in Dordt! Altijd vers en snel geleverd. Hele vriendelijke bezorgers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lies
24 oktober 2021
Schwander
23 oktober 2021
T. Lucas
23 oktober 2021
Kelly van Ginneke
23 oktober 2021

Altijd superlekker! Ik bestel hier altijd. Pokébowls zijn waanzinnig.

Klaas B
23 oktober 2021

Heerlijke luxe sushi's en sashimi. Precies op gemelde tijd geleverd en kwaliteit voortreffelijk.

Tess salamat
22 oktober 2021

Wat een geweldige zaak dit sushi is 10+ en verrukkelijk Snelle bezorging Vriendelijk en chapeauuuuu

Helen
19 oktober 2021

Bezorging tussen gewenste en verwachte tijd in, prima. Sushi was weer lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edward Seepers
19 oktober 2021
Alexandra
19 oktober 2021

Was weer erg lekker en zo blij dat er nu thuis bezorgd kan worden. Dat worden weer een hoop orders ;)

Maya
18 oktober 2021

Dragonroll geweldig rainbowroll ook heerlijk aantebevelen.... alles was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vroon
17 oktober 2021

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van wijnen
17 oktober 2021

Wat was het weer heerlijk en zo snel thuis bezorgt nog voor de afgesproken tijd echt top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mireille
17 oktober 2021

De sushi was, zoals altijd, heerlijk van smaak. We baalden wel dat we ‘s middags aangeven dat we het graag om 17.00 uur thuis bezorgd wilden hebben. We kregen direct een mail dat het 17.30 uur zou worden. Dat viel al een beetje tegen, maar ach. Waar we wel van baalden dat het er uiteindelijk pas om 17.40 uur was. Als we niet om 17.00 uur kunnen bestellen, moet dit niet als optie aangeboden worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R Roubos
17 oktober 2021

Was weer zalig, en weer zo vriendelijk geholpen bij het afhalen :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene
16 oktober 2021

Heerlijk en stipt op tijd

René
16 oktober 2021

Heerlijk gegeten en keurig op tijd. Precies wat je wilt👌🏻

Debby
14 oktober 2021

Heerlijke poke bowl en een super snelle bezorging in nog geen 15 minuten

LiSa
14 oktober 2021

Op tijd, super vers en altijd een feestje om een bestelling bij jullie te plaatsen! Hou deze kwaliteit vast!

Els
11 oktober 2021

Het eten was erg goed, bestelling exact op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Voorneveld
10 oktober 2021

Sushi een beetje los, vallen open maar zoals altijd super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mara
10 oktober 2021

Heerlijk sushi en snelle service!

Minka Laros
9 oktober 2021
Riek Van Geenhuizen
9 oktober 2021

De sushi was erg lekker, we hebben genoten!

Peter Reniers
9 oktober 2021

Eindelijk snelle levering binnen half uur. Klasse ! En als vanouds echt goeie sushi

Annette Staats
8 oktober 2021

Prima. Goede kwaliteit en op tijd geleverd.

Maya
8 oktober 2021

Heerlijk

Nancy leidelmeijer
7 oktober 2021

Perfect op tijd De sushi was weer heerlik

belinda
7 oktober 2021
Priscilla
5 oktober 2021

Lekkere sushi

Sjaak
4 oktober 2021

Goede smaak.mooi gesorteerd.In een woord. Prima!

Thomas
4 oktober 2021

zoals gewoon netjes en snel thuis geleverd. was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kelly van Ginneke
3 oktober 2021

Altijd geweldig lekkere Pokébowls! Ik ben fan

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lito
3 oktober 2021

De sushi smaakte gelukkig goed, helaas hebben wij er wel een 1 uur en 3 kwartier op moeten wachten nadat wij er over hadden gebeld waar onze bestelling bleef. Die bleek al een tijdje klaar te liggen, maar dat kwam omdat ze weinig bezorgers hadden werd mij verteld. Dus na het belletje zou de bestelling na 5 min direct onze kant opkomen, wie weet hoeveel langer het anders had geduurd. Telefonisch werd er een gratis sushi roll voor de volgende bestelling aangeboden. Toch wel een beetje jammer dit, aangezien wij misschien 1 keer in de 1,5 / 2 maanden sushi bestellen. In ieder geval hadden ze bij de bestelling een komkommer salade bij gedaan, ik denk als excuses omdat ze door hadden dat wij de situatie erg jammer vonden. Hopelijk de volgende keer beter, want de andere keren dat wij hadden besteld waren ze een stuk sneller.

Ron
2 oktober 2021

Ruim op tijd besteld om 1535 uur. Op de site staat bezorging van af 1700 Ik heb duidelijk aangegeven dat ik graag om 1700 bezorgd wil hebben. Komen ze om 1740!!!! Kwaliteit is prima. Service kan veel beter

Michel
2 oktober 2021

Zoals altijd, super vers en lekker !!!

Harm
2 oktober 2021

Super lekker gegeten

Nelly Zinkweg
2 oktober 2021

snelle bezorging van heerlijke sushi

Kasia Glowacka
1 oktober 2021

Super vers en lekker sushi.

Kim
30 september 2021

Weer heerlijk zoals altijd.. alleen volgende keer wel wat strakker inrollen, alles zonder zeewier viel direct uit elkaar bij oppakken.

Kelly van Ginneke
30 september 2021

Ik bestel hier altijd mijn Pokébowls en het is super! Kwaliteit, smaak en service is altijd goed.

Floor
29 september 2021

Exact op tijd, en zoals gewoonlijk uitstekend verzorgd

Corinne
29 september 2021

Zoals altijd was het heerlijk. Alleen denk ik dat deze keer er iets mis gegaam is met de bezorging. Het leek wel of er hard met de bakjes was geschud waardoor het allemaal aan de deksels zat, superzonde van de mooie sushi. Hierdoor waren sommige stukjes uit elkaar gevallen. Het was eigenlijk een beetje een rotzooi geworden. Ik heb al heel wat keren bij jullie besteld. Altijd prima tot gisteren, erg jammer

Jack
27 september 2021

Heerlijke Sushi, vers en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
27 september 2021

Verse sushi, heerlijk eten. Moest wel anderhalf uur wachten, maar eenmaal aan het eten was het een en al genieten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda van de Ruit
25 september 2021
Cindy
25 september 2021

Sushi was vers en erg goed van smaak.

Klaas B
25 september 2021

Heerlijke sushi's op tijd geleverd en perfecte kwaliteit.

Mick
25 september 2021

Eten goed verzorgd, keurig op tijd, zeer smaakvol. Heerlijk gegeten, verse wasabi en gember, genoeg soja saus. Lekker hoor!

Irene
24 september 2021

Vorige keer zat er een haar in mijn sushi…nu zat er plastic in de sushi…ECHT de laatste keer dat ik er besteld heb. Ik heb niet eens meer de moeite genomen om contact met ze op te nemen. Kwantiteit gaat hier absoluut boven kwaliteit.

anoniem
24 september 2021

Geweldige website, binnen een minuut besteld en stond perfect op tijd klaar. Heerlijk gegeten!

Jeroen
24 september 2021

Heerlijke sushi

Lies
23 september 2021

De Kipspiesjes bevatte zeentjes, sushi was perfect

Naomi
23 september 2021

Heerlijke sushi voor een goede prijs!

Richard
19 september 2021

Heerlijk, vers en super snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
18 september 2021

Het was weer heerlijk! Snelle en vriendelijke bezorging. Een aanrader!

M brand
16 september 2021

Hele aardige gezellige bezorger

Ron
14 september 2021

Top!!!

Voorneveld
12 september 2021

Het is elke week weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost
12 september 2021

Heerlijke poke bowls!!! Bezorging zou iets vlotter kunnen maar erg vriendelijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ralph
12 september 2021
Rene
11 september 2021

Prima, zoals altijd, enige puntje, voor zover je het noemen mag, is dat ik aangegeven had zonder gember, en het zat er wel bij. Aanrader 👍!

Maya
11 september 2021

Dit keer was het heerlijk , zag er prachtig uit , en smaak was geweldig

RMH
10 september 2021

Lekker eten en snel geleverd!

Belinda Noorlander
10 september 2021

De sushi uit de box was niet vers. En ik miste de stokjes. Sushi met vork eten is toch een andere beleving.

Roby
10 september 2021
Hazenberg
8 september 2021

Super lekker een 10 voor alles gaan we zeker vaker bestellen goede service en altijd netjes als ik het ga ophalen

Cindy
7 september 2021

Top!

Lans
5 september 2021

Het duurt altijd even in het weekend, maar het is het wachten waard... Niet de goedkoopste maar absoluut de lekkerste sushi in Dordrecht!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene
4 september 2021

Heerlijke sushi en levering goed optijd

Cilla
3 september 2021

Prima toko

R. Alsemgeest
1 september 2021

Uitstekend ! Echt een traktatie.

XxCj
31 augustus 2021

Perfect

Jeannet hazenberg
30 augustus 2021

Was super lekker en heel netjes verpakt en ik geef het cijfer 10 voor alles ben het in de zaak op wezen halen ook daar netjes en schoon en personeel netjes en vriendelijk

Carolien van Willigen
29 augustus 2021
Mick
29 augustus 2021

haastige klus, geen gember en wasabi, ebi fry was slappe hap, rijst plakte niet goed dus sushi viel uit elkaar....jammer, niet wat we gewend zijn van jullie. al loopt de levertijd 3 kwartier uit, liever kwaliteit dan quick and dirty!

M. Ebbers
29 augustus 2021

Heerlijk gegeten! Het enige wat ik in het assortiment mis is gebakken noodles. Verder is alles iedere keer prima :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.v.willigen
29 augustus 2021

We hebben gst genoten van de sushi . Visite von het ook heel lekker en u heeft er weer n klant bij hoor . Zoals altijd toppie eten en ook op tijd bezorgd

Koster
29 augustus 2021

Loverbox, was weer super lekker en netjes optijd geleverd! Blijf zo doorgaan...dan blijven jullie lang bestaan.

Fee
28 augustus 2021
Kim
28 augustus 2021

Het is verwarrend als je een bericht krijgt dat om 19.09 je bezorging onderweg is, het met de auto wordt gebracht, en het nog 35 min duurt voor je het krijgt bezorgd. Terwijl het niet zo ver is.

Rienus Faasse .. Prins XXXIII
27 augustus 2021

Keurig

Alexander Snel
27 augustus 2021

Om 1530 besteld voor 1730 bezorgen. Alsnog om 1805 bezorgd. Erg jammer.

Tiny Prinsen
24 augustus 2021

Heerlijk

Ilse Geurts
24 augustus 2021
N.
23 augustus 2021

Weer super vers. Snelle tijdige en vriendelijke levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
23 augustus 2021
Jacqueline
21 augustus 2021

Lekkere sushi netjes optijd klaar niks te klagen

Ron Oomens
20 augustus 2021

Heerlijke sushi en wil ook de diegen achter de balie bedanken die altijd zo klantgericht is en met een smile iedereen te woord staat.

Kasia
20 augustus 2021
Anne
20 augustus 2021

Prima sushi voor die prijs, maar heb wel eens betere sushi gegeten.

jolanda haarman
20 augustus 2021
Anke
20 augustus 2021

Lekkerste sushi in de stad! Verse producten van goede kwaliteit.

Voorneveld
16 augustus 2021

Zoals elke zondag, HEERLIJK

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Bravenboer
15 augustus 2021

Het was prima. Netjes op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemieke
14 augustus 2021

Weer lekker, echt goede sushi ik kan het familie en vrienden aanbevelen.

Karin van Zanten
14 augustus 2021

Het was weer zalig!!! En super snelle levering.

Wendy
13 augustus 2021

Het was weer verrukkelijk! Sushi-station Dordrecht absoluut ons favoriet! ❤ Heerlijke verse sushi!

Reza van Wegberg
12 augustus 2021

Da BEST !

Gerhardine
11 augustus 2021

Lekkere sushi, goede prijs. Goede service met verzetten van de bezorgtijd Vriendelijke en nette bezorger

Voorneveld
8 augustus 2021

Super smakelijk volgende week weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. De Vroomen
8 augustus 2021

Bestelling werd precies op de afgesproken tijd bezorgd. Keurige bezorger. Het eten was keurig verpakt en de sushi smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariët
7 augustus 2021

Super goed en erg lekker. Snelle bezorging.

Leonard van de Water
7 augustus 2021

Wederom erg lekker netjes optijd bezorgd. Bezorgtijden zijn wel lang dus bij bestellen daar rekening mee houden. Je kan ook afhalen als je het sneller wilt. Dit x waren ze de stokjes vergeten maar dat is een uitzondering ;-) Erg tevreden!

Marco
6 augustus 2021

Lekker snel bezorgd en erg lekker gegeten!

Brouwers
6 augustus 2021

Snel geleverd. Lekkere sushi. Geen klachten.

Noemi
6 augustus 2021

Er is een stuk zwarte haar in de gember toen ik het open deed, maar sushi is lekker

Dfive
6 augustus 2021

Vers bereid, verhoiding rijst goed, heerlijk!

Rijsdijk
5 augustus 2021

Dil tevreden!

Tamara
3 augustus 2021

Snelle levering, goede sushi en aardige bezorger.

Sundquest
31 juli 2021

Alles top. Heerlijk eten en op tijd. Super!!!!

Rian
31 juli 2021

Was weer heerlijk 🍣

Tamara
30 juli 2021

De sushi was heel lekker zoals we gewend zijn, alleen jammer dat er enkele soorten van de sushi erg slap waren en uit elkaar vielen.

Lieveke
30 juli 2021

Super weer!

Esther Eijsackers van waveren
30 juli 2021
N leidelmeijer
29 juli 2021

Was weer geweldig lekker

Pim van Boxel
28 juli 2021

Heerlijke box besteld prima kwaliteit en erg lekker👌🏻

Cathy
27 juli 2021

Heerlijk gegeten Maar als sushi lover met 2 personen is het weinig ( 40 stuks)

André
27 juli 2021

Heerlijk gegeten en de bezorging ws volgens afspraak.

Voorneveld
25 juli 2021

Heel erg lekker en op tijd bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
24 juli 2021

Bezorging was slecht. Stond op verkeerd adres en wat warm behoorde te zijn was koud. Meer dan half uur te lang op eten gewacht met een gezelschap. Beetje jammer dit.

Nancy Leidelmeijer
24 juli 2021

Was weer heerlijk

Susan
23 juli 2021

Heerlijke Sushi en het werd snel bezorgd, Top!

Marja
23 juli 2021
Ingrid
23 juli 2021

Heerlijke sushi

Nona
23 juli 2021

Het was weer heerlijk! De bezorger had per ongeluk de helft van de bestelling aan een andere klant meegegeven. De andere helft konden wij al lekker aan beginnen. De rest werd na bezorgd en er werd een salade bij gedaan voor het ongemak. Al met al top! En lekker genoten!

I.c.F Manssen
22 juli 2021

Edame waren helaas niet goed gaar

John
22 juli 2021

Alles goed.

Amy
21 juli 2021

Het eten was echt heerlijk en ze kwamen precies op de tijd dat ze zeiden. De mochi met ijs was echt zalig! En ook de sesamballetjes en gefrituurde kipstukjes waren super! En de sushi ook van erg goede kwaliteit. Top!

Jansen
18 juli 2021

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reza
18 juli 2021

Da Best !

Gwendolyn Nauta
17 juli 2021
Willem van der Weijden
16 juli 2021

Kwaliteit op zich best goed, echter vind het zelf niet echt in verhouding tot de prijs. Om 18:55 kreeg ik melding dat de bestelling onderweg was, het is bij ons 4-5 minuten vandaan en uiteindelijk werd het pas o 19:20 bezorgt, dat viel een beetje tegen

Anmaran
14 juli 2021

Love box was erg lekker. Iets exclusiever als de gewone box. Goede variatie.

Leen
14 juli 2021

Opnieuw heerlijk. Meestal opgehaald, nu voor de eerste keer laten bezorgen. Vriendelijke jongeman, snelle bezorging. Nog 1 x bestellen dan 10% korting :) Wij raden Sushi Station inmiddels ook bij vrienden aan.

Joyce
13 juli 2021

Sushi was weer heerlijk. Alleen den beetje vreemd dat ik het in de middag al bestel voor ‘s avonds en het dan nog een half uur te laat is.. verder blijft het de lekkerste sushi

Postma
12 juli 2021

Dit keer weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
12 juli 2021
Voorneveld
11 juli 2021

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
10 juli 2021

Goede sushi! Wordt netjes op tijd bezorgd!

Loes
10 juli 2021

De sushi was supervers en erg lekker, zoals altijd. Alleen de rolls met de topping van roze saus waren heel erg heet. Wij vroegen ons af of dat zo hoort.

Xxxx
9 juli 2021

Erg lekker en super snelle bezorging

Marieke
9 juli 2021

Niet de kwaliteit die ik gewend ben van Sushi Station Dordrecht. De helft van de Sushi viel helaas uit elkaar en de snackbox was lauw, helaas.

Alina
9 juli 2021
Monique
9 juli 2021

Heerlijke sushi vriendelijke bediening en ook vriendelijke en snelle bezorger!

Conny
9 juli 2021

Altijd prima in orde en op tijd

Koster
8 juli 2021

Na 2X teleurstelling waterige Suhsies, toch weer onze favoriete loverboxen besteld en onze teleurstelling netjes aangegeven. Nu waren ze weer super vers en heerlijk zoals we eigenlijk van Suhsie Station Dordrecht gewend zijn. Dank jullie wel!!

R. Alsemgeest
7 juli 2021

Prima service, prima eten

Martine
3 juli 2021

Was weer erg lekker

Christine
3 juli 2021

Lekker, verschillende vegetarische en zwangerschapproof sushi's. Lekker zachte rijst en verse vulling/topping

Patrick van Praet
2 juli 2021
Linda
2 juli 2021

Lekker als altijd en op tijd bezorgd 😊

Gerdian
2 juli 2021

Snelle bezorging Het eten ziet erg verzorgd uit en weer super lekker

Ilse
1 juli 2021

Netjes op tijd en lekker als wltijd

Ad de Wit
1 juli 2021

Top levering, zeer tevreden met de snelheid en kwaliteit van het eten!

Medaets
1 juli 2021
Alsemgeest
29 juni 2021

Prima ! Ook op tijd gereed.

Voorneveld
27 juni 2021

Erg moeilijk om de gevraagde tijd te doen. 5 kwartier later.maarde sushi was super erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene Van der Aar
27 juni 2021

Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irene
27 juni 2021

Heerlijke sushi!

Vroon
26 juni 2021

Was weer heerlijk, vinden alleen dat er iets meer rijst omheen mag zitten om de sushi wat steviger te maken zodat hij beter met de stokjes te pakken is en niet uit elkaar valt.

Jan van der Meer
26 juni 2021

Zoals vele malen hiervoor sushi afgehaald voor 4 personen Beste Bert, Voor mij (Jan) en Mineke van der Meer is het samengaan met Sans Probléme geen probleem. Wij hebben geen nieuwe naam in gedachten en vinden Dubbelbridge nog steeds een toepasselijke naam. Vriendelijke groet, Mineke en Jan zijnde de Sushi Stationbox Deluxe en de Sushi Loverbox. Heerlijk vers en gevarieerd en ook de gasten waren onder de indruk van de kwaliteit. Bedankt weer en tot de volgende k……

Jeroen
25 juni 2021

Wederom een lekkere variatie aan Sushi en keurig geleverd

Coen
25 juni 2021

Na mijn teleurstelling van de vorige keer heb ik gisteren weer mogen genieten van perfecte sushi.

Helen
21 juni 2021

Weer prima 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce
21 juni 2021

Lekkere sushi, maar bezorgtijd is niet normaal lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nielsen
20 juni 2021

Je tikt half 7 aan dan krijg je de bevestigingsmail 18.45 en als je er dan kom moet je nog 25 minuten wachten dat vind ik vervelend eten niks op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van der Linden
20 juni 2021

Het was snel geleverd en heeft heerlijk gesmaakt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maya
20 juni 2021

Dit keer was het niet zo lekker, het leek of er met een zilveren lepel was gebuikt, ook waren de partjes sushi allemaal verschillende van grote, nee de nieuwe schaal die wij probeerde nemen we niet weer , jammer nog niet eerder gehad...misschien nieuwe kok . Geen idee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Huiskens
20 juni 2021

Eten was top en dank voor t koude biertje

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin Roubos
20 juni 2021

Uitstekend producten, wel zelf afgehaald ivm te verwachten drukte.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gezin
19 juni 2021

Erg verfijnd compleet en goed op tijd afgelevered

Steven
19 juni 2021

Super lekker en mooi op tijd!

Bianca Willemen
19 juni 2021

Goeie morgen, Ingecalculeerd dat onze bestelling om 20.00u geleverd zou worden. 1 uur en een kwartier zou het duren. Maar ok de vorige keer zo heerlijk gegeten dan maar wat later eten dachten we. Uiteindelijk kwam de bestelling om 20.30u. Duurde best lang vind je niet? Hopelijk is de service de volgende keer beter. Idee om in het vervolg even te bellen? Dan hadden we de sushi zelf op kunnen halen. Groetjes, Bianca

dennis
19 juni 2021

The best in Town!

Jan van der Meer
18 juni 2021

Meerdere keren hier m afgehaald en nog nooit teleurgesteld. Top sushi van uitstekende kwaliteit en redelijke prijs.

Kim
18 juni 2021
Kelly
18 juni 2021

Heel erg slecht! Lange bezorgtijd, daar bovenop ook nog eens een half uur te laat. De bezorger was al ruim 40 min onderweg, dus niet bepaald vers. De sushi veel te grof en slecht gerold, ook de smaak was niet goed. De dumplings waren helemaal hard. Ik heb de helft weggegooid.

Jeanette
18 juni 2021

Heerlijke sushi! Sushi werd half uurtje eerder bezorgd dan de verwachte bezorgtijd, helemaal super, Vriendelijke bezorger!

Pol
17 juni 2021
Servaas Timmermans
16 juni 2021

Zeer snelle levering, vriendelijke bezorger en de Sushi was erg lekker.

Ellen
16 juni 2021

3 poke bowls besteld om half 5 voor bezorging half 6. Kreeg een mail dat het 6 uur werd, oké. Kwaliteit viel echt tegen, rijst onderin was een harde bonk geworden, zalm rook niet fris, was niet vers vonden wij. Maar even gebakken, bowls niet op smaak. Bij de veggie extra gebakken uien besteld, waren uit zo'n potje. Echt jammer, niet echt lekker. Volgende keer weer bij Eazie bestellen

Gool
15 juni 2021
Anneke van Herwijnen
14 juni 2021

Heerlijk en zeer snel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem wagenaar
13 juni 2021

Heerlijk gegeten weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.
13 juni 2021

Uitstekend gegeten en vlot bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

K. Verhoef
12 juni 2021

Zoals gewoonlijk weer superlekker!

Lia
11 juni 2021

Er is alleen iets vergeten. De susi met kip zat niet in de bestelling

Sjors
11 juni 2021

Snelle bezorging en lekker eten. Wij gaan hier zeker nog een keer bestellen.

Diana
11 juni 2021

Heerlijk. Dik tevreden!

Silvia Albers
10 juni 2021

Alleen erg jammer dat de bestelling er pas om 19:00 uur was, in plaats van 18:30 uur. De sushi was erg lekker!

Raquel Kardinaal
9 juni 2021

Altijd lekker en vers!

René
9 juni 2021

Was weer heerlijk, en supersnelle bezorging 😁

Luesbeth
9 juni 2021
anoniem
6 juni 2021

Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

LM
6 juni 2021

Lekker en echt vers. Ik bestel echt alleen bij sushi station. Ik ben heel blij dat mijn collega jullie een jaar geleden heeft aanbevolen. Levering en het eten is echt een 10+.

Caro
6 juni 2021

Altijd fantastische kwaliteit, sushirijst niet te droog en niet te nat.. Veel variatie, tonijn van goede kwaliteit. Eigenlijk gewoon beste sushi tent van Dordt. Tip: crispy tuna is mijn favoriet! Dus mensen: bestellen maar..

Gooshouwer
4 juni 2021

Verkeerde box geleverd met allemaal vieze krab dingen en geen sashimi

Janine
4 juni 2021

Sneller dan in eerste instantie aangegeven werd was onze bestelling er al. Het was heerlijk!

Merel
3 juni 2021

Ik bestel regelmatig bij Sushi Station. Echt een dikke aanrader. De lekkerste sushi in Dordrecht en ook de pokebowls zijn heerlijk! Goede kwaliteit, goede porties en heerlijke smaken!

Femke
3 juni 2021

De sushi is heerlijk, de prijs ook prima. Ik vind het wel vervelend dat het altijd uitloopt, ook als je al heel vroeg op de dag besteld voor bijvoorbeeld 17 uur dan krijg je direct daarna al de melding dat het een half uur later is. Als je zo vroeg al weet dat het uitloopt, laat dat dan weten voordat je besteld of haal de optie voor dat tijdstip dan weg. Een keer of 5 besteld en alle keren aan de orde. Soms lastig met andere verplichtingen.

M.W.
2 juni 2021

Sushi kwam precies op tijd, vriendelijke bezorger en het was weer vers als altijd!

Kees verhoef
2 juni 2021

Wederom zeer lekker! En supersnelle levering! Helemaal top!

Nic
1 juni 2021

Super lekker altijd en snel geleverd 👌🏼

Versluis
31 mei 2021

Goede sushi, jammer dat we 2 haartjes vonden in de box...

Voorneveld
30 mei 2021

Heel erg vers en smaakt verrukkelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leen
30 mei 2021

De gekozen sushi was weer van prima kwaliteit. Bij het afhalen op de via de mail opgekregen tijd legden de sushimakers nog de laatste hand aan mijn bestelling, verser kan niet. Ondanks de drukte op zaterdag heerste er een bijna ontspannen maar goed georganiseerde werksfeer. Met een ‘geniet ervan’ verliet ik blij Sushistation Dordrecht. Thuis gekomen: op het balkon in het zonnetje, glaasje wijn erbij, genieten!

Hatsjiemee
29 mei 2021

Het was weer perfect !! Super lekker en snel bezorgd

Yvonne
29 mei 2021

De sushi was voortreffelijk en de bezorging eveneens prefect

Pvheteren
29 mei 2021

Miste alleen de eetstokjes,voor de rest heerlijk

Ilhan
29 mei 2021

Was weer top!

Eyewish
29 mei 2021
Marjon Wierks
29 mei 2021

Bezorging was 1 uur te vroeg. In eerste instantie had ik zo snel mogelijk ingevuld, maar in de bevestiging stond 20:20 uur. Daar houd je dan rekening mee. Ik had nog een klein hapje gemaakt, vervolgens staat om 19:30 uur onverwachts de bezorger voor de deur. Jammer.

Lisa Wehrmeijer
28 mei 2021

De pokebowl met zalm was oké, maar niet meer dan dat. Zit geen sojasaus bij. Erg simpel, en bij 1 bakje was (bij het vervoer?) alles door elkaar gegaan. De sushi zijn wij enthousiast over, de pokebowl volgende keer ergens anders!

Sheila
28 mei 2021

Sushi rollen vielen uit elkaar was de afgelopen bestelling ook al zo :( verders het eten prima

PdG
28 mei 2021

Supervers en lekker Zaten helaas geen stokjes bij dat was jammer Eerste bestelling hier maar ga het zeker vaker doen

Major
27 mei 2021

Eten was prima. Alleen is het wel zeer slordig om sushi te leveren zonder wasabi, 1 soja (50 eu bestelling) en geen stokjes. Vooral als je al 30 min te laat bent. Vervolgens deze vestiging gesproken en ze zouden het spoedig laten bezorgen. Inmiddels paar uur verder en niets van ze vernomen.

Aadje
27 mei 2021

Laat besteld, warm en koud en sushi. Alles half uur vroeger bezorgd dan was gemeld. Ook hier netjes een melding van gekregen. Keurige bezorger. Al het eten goed bereid en warm eten extra goed in folie. Jammer wel dat bij al het warme eten de zelfde saus was bijgevoegd.

Debbie
27 mei 2021

Het was goed optijd en het was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

hoonaard
26 mei 2021

Heerlijke verse sushi, met een fijne smaak!

Irene
24 mei 2021
Geïrriteerd
24 mei 2021

Wij hebben vandaag besteld en was onze 2de keer! Vorige keer 1,5 a 2 uur moeten wachten! Je keuze die je aan geeft is om half6 dan een mailtje krijgen het is er om kwart over 6! Dan nog niets ontvangen, dan maar ff belle en uit eindelijk was het onderweg! Vandaag weer hetzelfde de keuze was kwart over 5! Weer een mailtje gehad en komt om kwart voor 6! Oké al geïrriteerd want als ik het eten later wil vul ik dat wel in! Oké uiteindelijk 5 voor 6 nog geen eten ben ik maar gaan bellen! Ik heb een mail gehad dat mij eten om 14 minuten over 5 al onderweg was! Nou uiteindelijk 10 over 6 was ons eten er! Heb er nu 2 keer besteld vind het echt heerlijk eten echt super! Maar de bezorging is verschrikkelijk! En als je belt ja mevr ik kan op dit moment niks voor u doen! Ps als jullie contact met mij op willen nemen niet bellen stuur maar een mail!

Emon
24 mei 2021

Top!

Linda
24 mei 2021

Sushi was vers, echter wist ik niet dat zonder topping er helemaal geen toevoegingen gedaan worden dus qua smaak was het niet bijzonder. Zou om 18 uur bezorgd worden, dit werd 19.45 uur zonder dat dit gemeld werd. Toen ik zelf belde om 19.00 uur zou het snel gebracht worden en er zou iets extra's bij zitten, dit heb ik niet gevonden. Denk niet dat ik nog een keer zal bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DB
24 mei 2021
Voorneveld
24 mei 2021

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bisschop
24 mei 2021

Perfect geholpen aan de balie , was wat onduidelijkheid met een coupon maar is haarfijn uitgelegd door de dame die mijn heeft geholpen 😁. En het was overigens weer topkwaliteit, tot volgende week !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
23 mei 2021

De sushi is verrukkelijk en ziet er mooi uit. Jammer dat het zoveel later bezorgd werd. Besteld voor bezorging om 19 uur en werd pas om 20.20 uur bezorgd. Kregen wel een mail dat het pas om 19.45 uur bezorgd zou worden maar dat werd dus nog later. En dan heb je het al besteld en betaald dus kun je er niet meer onder uit.

Richard Meuldijk
23 mei 2021

Gevraagd om 19.30 uur te bezorgen. Krijg ik een mail dat het pas 20.15 gaat worden. Krijg ik om 20.00 uur een bericht dat het eten onderweg is, staat de bezorger pas om 20.25 uur voor de deur. Veel te laat en dus ook niet meer warm. Voor mij de laatste keer.

Vroon
23 mei 2021

Was weer heerlijk, sommige randjes rijst waren te dun waardoor ze uit elkaar vielen

JJT
22 mei 2021

Bezorging drie kwartier na opgegeven tijd

Martijn
22 mei 2021

Ik vond het dit keer erg tegenvallen. De Fried chicken leek en smaakte naar kibbeling. Overige vlees gerechten waren ook niet erg lekker.

C. P. van Heusden
22 mei 2021

Geweldig.

Wolff
22 mei 2021

We hebben 2 uur op onze bestelling moeten wachten. Zeer slecht 2x gebeld werd gezegd dat bestelling binnen een kwartier zou zijn . Maar dit gebeurde niet. Ik denk dat ik hier niet meer besteld. Ik had wel een bestelling van €41,05 en al betaald. Dus niet goedkoop en dan ook geen service. Schandalig.

Coen Hirschbein
22 mei 2021

tot op heden was ik meer dan tevreden, altijd superlekker eten. vandaag 1,5 uur bereiden en dan ook nog ruim een half uur te laat, deeg was droog en gard, echt zonde. kom op jullie kunnen zo veel beter, dit was slecht.

Angela van Rijswijk
22 mei 2021

Bezorger zelf was een aardige jongen maar ik heb om 18.50 besteld, het zou om 20.25 geleverd worden en het was er uiteindelijk om 21.20, had in de tussentijd allang gegeten, 2.5 uur is wel echt veel te lang!

Santoesia
22 mei 2021

Slecht! Sushi was anderhalf uur te laat! Jammer had het al in de middag gereserveerd.